Hívjon

+36 30 279 4354 +36 20 986 4144

Szolgáltatásaink

SZOLGÁLTATÁSAINK

Hagyja a számokat ránk

Teljes körű könyvelési szolgáltatásaink segítenek Önnek abban, hogy kevesebb időt töltsön papírmunkával és többet üzleti növekedésével. Csapatunk minden részletre odafigyel, így Ön nyugodtan alhat.

Könyvelés
  • Vevői számlák könyvelése
  • Szállítói számlák könyvelése
  • Banki bizonylatok könyvelése
  • Pénztári tételek könyvelése (akár több pénztárgépi forgalommal, akár futárszolgálatnál történő
    fizetéssel)
  • Vegyes tételek könyvelése (elhatárolások, leltár rendezések…)
  • Könyvvizsgálóval való együttműködés
  • Analitikák egyeztetése
  • Áfa bevallások elkészítése
  • Éves beszámolók elkészítése
Hogyan dolgozunk?
  • a cégre szabott könyvelés mellett az éves tervek elkészítésében is segítséget nyújtunk. Ehhez egyrészt a múlt adatait használjuk fel, másrészt a személyes konzultáción elhangzottak alapján segítünk a következő évet megtervezni.
  • a rendszeresen elkészítésre kerülő bevallások alapján az utalandó tételekről kimutatást
    készítünk, de igény esetén a banki rendszerbe is felvisszük azokat, jóváhagyásra. Így
    elkerülhető az adó kiegyenlítés elmaradása.
  • a szükséges szabályzatokat is elkészítjük a vállalkozásoknak, amiket igény, vagy jogszabályi módosítás miatt aktualizálunk is.
Folyamat racionalizálás

A cégek életében a legfontosabb erőforrás a folyamat. És leginkább ez a legelhanyagoltabban kezelt terület. Egy új munkaerő betanítása óriási energiákat köt le, ezt könnyíteni lehet egyértelmű
munkaköri leírásokkal, logikus belső folyamatokkal. A folyamatracionalizálás keretében a már
felesleges részfolyamatok kiiktatásra kerülnek és gyorsabb adatmozgatás révén, gyorsabb döntéseket lehet meghozni a szervezet megfelelő szintjein.  Definiálásra kerül, hogy az egyes munkakörök betöltéséhez milyen kompetencájú, milyen kvalitású ember szükséges, ami a hatékony humán erőforrás gazdálkodásban tud segíteni. Szintén a folyamat racionalizálás teremti meg az alapot egy hatékony javadalmazási rendszer kiépítéséhez.

Hogyan dolgozunk?
  • interjúkkal felmérjük a tevékenység minden területét, felrajzoljuk a jelenlegi működési
    struktúrát, folyamatot. Az elkészült rajzok alapján javaslatot teszünk a folyamatok racionalizálására
  • igény esetén elkészítjük az egyes munkakörökhöz tartozó ügykör jegyzéket és/vagy munkaköri leírásokat.
  • A folyamatok alapján meghatározzuk azokat a döntési pontokat, ahol az adott vezetőnek
    döntési lehetősége van, illetve a döntéshez szükséges adatok körét
  • folyamatvezérlési rendszer esetében a belső adat áramláshoz szükséges adatbázis
    struktúrára, belső feladatátadási rendszerre javaslatot teszünk.
  • Igény esetén a javadalmazási rendszer kialakításában is tudunk közreműködni
Vezetői információk
  • Havi szintű eredménykimutatás
  • Vevő, szállítói korosított kimutatás
  • Tájékoztatás a fizetendő köztartozásokról
  • Éves, vagy közép távú üzleti tervezésben való közreműködés (külön megállapodás alapján)
  • Hitel, vagy pályázati kérelmek előkészítésében való részt vétel (külön megállapodás alapján)
  • Hatékonyság, illetve kockázat elemzés (külön megállapodás alapján)
  • Szabályzat felülvizsgálat, illetve készítés (külön megállapodás alapján)
Hogyan dolgozunk?
  • az első időszakban összeülünk a vállalkozás vezetőivel/tulajdonosaival egy megbeszélésre, ahol meghatározzuk azokat az adatokat, amikre a vállalkozásnak szüksége lehet a megalapozott vezetői döntések meghozatalához.
  • A meghatározásra került adatok véglegesítése után javaslatokat teszünk az adatok kialakítására, előállítására.
  • a könyvelésből származó adatokat a megbeszéltek szerinti formában és tartalomban kialakított módon eljuttatjuk a cég vezetéséhez és/vagy a tulajdonosokhoz.
  • Igény szerint az adatokat egyeztetést alapján módosítjuk
Bérszámfejtés
  • Bérszámfejtés
  • Havi bevallások elkészítése
  • Tájékoztatás a havi utalandó adókról nettó jövedelmekről
  • Bruttó, nettó bérkalkuláció
  • Bérjegyzék kiállítása és megküldése, akár dolgozók részére közvetlenül
  • Táppénz, GYES, GYED ügyintézés
  • Alkalmazottak be,- és kijelentése
    alkalmi munkavállalók bejelentése
  • Munkáltatói igazolások készítése
  • M30-s adatszolgáltatások elkészítése
Hogyan dolgozunk?
  • Dolgozói törzs kialakítása. Ebben a vállalkozó partnerünk támogatása elengedhetetlen. A
    törzskialakításához a check listet mi biztosítjuk.
  • A vállalkozás havonta megküldi részünkre a jelenléti íveket, illetve amennyiben teljesítménybért alkalmaz, úgy a teljesítménybér alapján számfejtendő béreket. A vállalkozás folyamatosan jelzi a
    betegszabadság, illetve táppénzes időszakokat.
  • A megkapott információk alapján elkészítjük a bérszámfejtést. Lehetőség van arra, hogy a
    bérkartonokat közvetlenül a dolgozónak, vagy csak a vállalkozás vezetőjének küldjük meg.
    A cégvezetés tájékoztatást kap a bérekkel kapcsolatos utalni valókról.
  • A bérfeladás lekönyvelése
  • Külön díjazás ellenében a magánszemély alkalmazottak éves bevallásának ellenőrzésében, kiegészítésében is segítséget tudunk adni.
Szabályzat készítés

A vállalkozások életét a jogszabályok folyamatosan szabályozzák. Némely jogszabály belső eljárás
rendek elkészítését írja elő (számvitellel kapcsolatban pl.: számviteli politika, pénzkezelési, szabályzat, leltározási értékelési szabályzat, selejtezési szabályzat, bizonylati rend, adózással kapcsolatban: önköltség számítási szabályzat, kiküldetési szabályzat, gépkocsi és céges telefon használati szabályzat, cafeteria szabályzat), de vannak olyanok, amik a tevékenység sajátosságaiból fakadnak (munkaügyi
jogszabály írja elő a munkavédelmi, tűzvédelmi szabályzat létét). Egyes szabályzat hiánya komoly
károkat jelenthet az adott vállalkozásra nézve (bírság, per vesztesség), így azok léte elengedhetetlen.

Hogyan dolgozunk?
  • Felmérjük, hogy az adott vállalkozásnak milyen szabályzatokra van szüksége.
  • A meglévő szabályzatokat szükség esetén aktualizáljuk és folyamatosan karbantartjuk
  • a szükséges szabályzatokat elkészítjük a vállalkozásoknak, amiket igény, vagy jogszabályi módosítás miatt felülvizsgálunk és aktualizálunk is.
Költség optimalizálás

A cégek folyamatosan az eredmény termelés kényszerében vannak. Ennek érdekében már a terv
készítési szakaszban vizsgálat alá kerülnek a költségek, de ezek többnyire a korábbi időszak alapján kerülnek meghatározásra. A folyamatracionalizálás eredményeit felhasználva azonban a költségeket a folyamatokhoz lehet igazítani és csak a valóban indokolt költségekkel számolunk.

Hogyan dolgozunk?
  • a főkönyv alapján az egyes költség nemeket vesszük egyesével górcső alá.
  • Az egyes költség elemeket a folyamatokban betöltött szerepük alapján rendszerezzük és
    súlyozzuk, így segítve az éves terveket, illetve azok folyamatos visszamérését.
  • a javadalmazási rendszer segítségével mérhetővé tesszük az értékesítés eredményét akár személyre bontva is.
Adózás
  • A legoptimálisabb adózási mód kiválasztása
  • ÁFA bevallások elkészítése
  • Pénzügyi és munkavállalói témájú KSH adatszolgáltatások elkészítése
  • Adatmódosítások, adatbejelentések elkészítése
  • Iparűzési adó bevallások elkészítése
  • képviselet adóhatóság előtt
  • ügyfélkapu figyelés
  • Alvó cégek esetében a szükséges bevallások benyújtása
Hogyan dolgozunk?
  • Az adóbevallás elküldése előtt tájékoztatjuk ügyfelünket a fizetendő adók mértékéről
  • igény esetén a vállalkozás bankjánál berögzítjük az utalandó tételeket, így a vállalkozás
    vezetőjének már csak érvényesíteni kell azokat.
  • minden évben egyeztetünk a következő évi adózási módról annak érdekében, hogy a
    vállalkozás optimális adófizetéssel tudja jövedelmezőségét javítani.
ESG jelentés

Jelenleg még csak a nagy vállaltoknak kell ESG (Environment (környezet), Social (társadalom),
Governance (vállalat vezetés/irányítás)) jelentést készíteniük. De 2028-tól már minden kis és
középvállalkozásnak rendelkeznie kell fenntarthatósági tervvel és annak megvalósulásáról az éves beszámolójában is ki kell térni. Hamarosan a piacon meg fognak jelenni a Zöld hitelek és zöld
pályázatok, ezekre csak olyan cégek pályázhatnak sikerrel, akiknek rendelkeznek ESG tervvel és
jelentéssel. De a nagyvállaltokhoz beszállítóktól is fokozatosan követelik meg a jelentést. A
felkészülést már most el kell kezdeni.

Hogyan dolgozunk?
  • Az ESG jelentés elkészítését komoly előkészítő munka kell, hogy megelőzze, amiben a társaság menedzsmentjének is aktivan részt kell vállalnia. Ebben a folyamatban a cég költségeit elemezzük a környezetre hatásuk alapján.
  • A vállalkozás belső működése is átvilágításra kerül. Ezen belül az ügyfél kapcsolatok, a belső humán erőforrás gazdálkodás, a társadalmi felelősség vállalás területei.
  • Végezetül a belső döntési folyamatokat térképezzük fel. Célunk, hogy ezzel a vállalkozás egy fenntartható, a legkisebb ökológia lábnyommal tudja tevékenységét folytatni.
  • A végeredményként a vállalkozás teljes működése feltérképezésre kerül, bemutatjuk, hogy hol lehetne a fenntarthatóság érdekében lépéseket tenni.
Kockázat elemzés

A gyorsan változó világban fontos tudni, hogy az általunk vezetett szervezet mennyire képes
alkalmazkodni a változásokhoz. Ehhez egyrészt ismernünk kell a rendelkezésünkre álló erőforrásokat (humán, tárgyi, folyamatok), másrészt képesnek kell lennünk arra, hogy a ki nem használt erőforrásainkat minél előbb be tudjuk vonni a tevékenységünkbe.

Hogyan dolgozunk?
  • erőforrás leltárt készítünk
  • feltárjuk az egyes erőforrás elemek erősségeit és hiányosságait
  • javaslatot készítünk az erőforrások átalakítására bemutatjuk, hogy hol lehetne a fenntarthatóság érdekében lépéseket tenni.

Pontos számok, hatékony vállalkozás

Szakértőink segítségével biztosíthatja vállalkozása pénzügyi egészségét. Több mint három évtizedes tapasztalatunkkal a hátunk mögött gondoskodunk arról, hogy minden szám a helyén legyen.

Vélemények

Róbert

„Korábbi könyvelőmtől sose kaptam javaslatokat a gazdasági tervezéséhez. Mióta Péterék könyvelnek a tervezés is egyszerűbbé vált.”

György

„Amikor megvettem egy céget nagy segítséget jelentett, hogy a cég papírjait Péterék átnézték. Feltárták azokat a dokumentációs (szabályzási, szerződési, munkaerővel kapcsolatos) hiányokat, amik működési kockázatokat jelentettek és ezeket rangsorolva ki tudtunk alakítani egy fontossági sorrendet. Azóta a cég gördülékenyebben és hatékonyabban működik. Nagyon hálás vagyok nekik.”